Co najmniej do końca lipca przeniesiona będzie Kancelaria Urzędu Miasta Zduńska Wola. Zduńskowolanie sprawy urzędowe załatwiają teraz w pokoju nr 111 budynku nr 1.

Obserwuj nas:

Trwa przebudowa budynków nr 1 i 2 Urzędu Miasta Zduńska Wola. W związku z prowadzonymi pracami, zamknięte jest boczne wejście i przeniesiona została kancelaria urzędu. Funkcjonuje ona obecnie w pomieszczeniach wschodniego skrzydła budynku nr 1 pok. 111 – obok Biura Ewidencji i Dowodów Osobistych i Urzędu Stanu Cywilnego.

Prace w części budynku nr 2 będą prowadzone jeszcze co najmniej do końca lipca. Mogą się jednak przedłużyć z powodu konieczności dokonania zmian w instalacji elektrycznej, a ich wykonanie zależne jest od zakładu energetycznego.

Przebudowa budynków nr 1 i 2 Urzędu Miasta Zduńska Wola w tym roku kosztować ma około 400 000 złotych. Zadanie jest współfinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Prace prowadzone w urzędzie to między innymi przystosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych. Między innymi ma powstać platforma schodowa o udźwigu min. 300 kg z automatycznie składanym podestem. Będzie także wyposażenie przyjazne dla osób niewidomych i słabo widzących. To na przykład tabliczki z piktogramami i oznaczeniem w alfabecie Braille’a, jak również umieszczenie planu tyflograficznego, czyli dotykowego z oznaczeniami dla osób niewidomych wewnątrz i na zewnątrz budynków, jak również naklejek z napisami Braille’a na poręczach. W budynku mają także zostać zamontowane nowe drzwi automatyczne.

Godziny urzędowania Kancelarii:
ul. Stefana Złotnickiego 12
poniedziałek: 7:30 – 17:00
wtorek – piątek: 7:30 – 15:30

Potrzebujesz więcej informacji?
Sprawdź pozostałe wiadomości
Obserwuj nas także tutaj: